Regulamin

Sklep internetowy www.JabGLASS.pl jest własnością firmy JabGLASS GROUP Kamil Jabłoński z siedzibą w Komorowie 05-806 ,ul. Wiejska 4, NIP 123-086-46-50. 
Sklep działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Michałowice pod numerem 6283, z dnia 17/11/2009

I. Informacje ogólne

  1. Regulamin Sklepu Internetowego www.JabGLASS.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

  2. Mimo dołożenia szczególnych starań nie gwarantujemy, że zamieszczone na stronach naszego sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. Nie są one jednak podstawą do ewentualnych roszczeń, dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 022 75805898 lub 0 - 603069269 lub pod adresem kontaktowym w celu potwierdzenia zamieszczonych informacji.

  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.
Informacje podane na sklepie nie są ofertą w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. 

II. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji 

  1. Firma JabGLASS.pl stosuje odpowiednie zabezpieczenia przy przesyłce i przechowywaniu danych dotyczących zamówienia. Nie udostępnia tych danych żadnemu podmiotowi i wykorzystując je wyłącznie w celu realizacji zamówienia i przeyłania ofert handlowych.
  2. Firma JabGLASS.pl oświadcza, że nie udostępnia innym firmom, jak również osobom prywatnym, żadnych informacji dotyczących klientów korzystającym z serwisuwww.jabglass.pl.
  3. Klient dokonując rejestracji w sklepie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia wyłącznie przez jabglass.pl.
  4. Dokładamy najwyższych starań do zabezpieczenia danych osobowych naszych klientów przed nieautoryzowanycm dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
  5. Każdy klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z bazy danych sklepu. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie wysłane na adres: JabGLASS GROUP, 05-806 Komorów, Ul. Wiejska 4 Dane te zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia podania.
  6. Firma JabGLASS.pl prowadzi legalną działalność gospodarczą i dokłada najwyższej staranności aby zawierane transakcje realizowane były zgodnie z obowiązującym prawem i satysfakcjonowały naszych klientów.
  7. Z uwagi na typowo internetowy rodzaj działalności zasadniczą formą finalizacji transakcji jest wysyłka. Możliwy jest także odbiór własny paczki.

III. Warunki sprzedaży 

  1. Przyjmujemy zamówienia składane poprzez nasz sklep internetowy, drogą mailową, telefoniczną oraz poprzez prezentowaną stronę
  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00 będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
  3. Warunkiem przyspieszającym realizację zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub/i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.
  4. Kupno lamp na zamówienie (podane w opisie lamp) przy wybraniu opcji pobranie wiąże się z wpłatą 30% wartości zamówienia na nasze konto. Reszta przy odbiorze kurierowi.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. brak kontaktu z zamawiającym, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze), że złożone zamówienie jest wynikiem błędu/pomyłki zamawiającego
  6. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili skutecznego złożenia przez klienta zamówienia. Zamówienie złożone jest skutecznie, jeżeli zostaje przez nas potwierdzone.
  7. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Informacja o kosztach wysyłki zawarta jest w formularzu zamówienia.
  8. Sprzedajemy towary będące w naszym magazynie. W przypadku jednak braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, możliwością wyboru innego, podobnego przedmiotu lub całkowitym anulowaniem zamawianej pozycji. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  9. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę powinien poinformować nas o tym e-mailem bezpośrednio po dokonanym zakupie podając niezbędne dane.
  10. Rabaty i promocje, jakie klienci mogą otrzymać na zakupy w naszym sklepie nie łączą się.
      IV. Wysyłka

  1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem firm zajmujących się przesyłkami jako paczki kurierskie. Zamówiony towar można również po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) odebrać w siedzibie firmy.
  2. Regulamin działania firm kurierskich (wysyłamy za pośrednictwem UPS,DPD, DHL) pozostaje zewnętrznym wobec regulaminu sklepu. Do każdego listu przewozowego dodajemy nr telefonu klienta wpisany w zamówieniu, jednak nie odpowiadamy za ewentualny brak kontaktu kuriera z odbiorcą przesyłki, jak i jego następstwa.
  3. Istnieje możliwość dowozu towaru na terenie miasta Warszawa po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów transportu pod numerem telefonu 0-603063269 lub 022 7580598 
  4. Czas dostarczenia zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, jest to maksymalny czas dostarczenia przesyłki (niektóre produkty są na specjalne zamówienie). Może się on przedłużyć z przyczyn od nas niezależnych. W przypadku opóźnienia w dostawie prosimy kontaktować z naszą firmą pod numerem telefonu 0227580598. Zazwyczaj nie ma możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
  5. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji w siedzibie firmy kurierskiej. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym i jest kompletny.
  6. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić dokładnie otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie nas poinformować telefoniczne.
  7. Koszty transportu lamp określane są w zamówieniu lub poprzez kontakt ze sklepem. Sklep może zmienić koszty przesyłki ustalone w zamówieniu po stwierdzeniu przekroczenia przez zamówiony towar gabarytu, do którego może zostać wysłany jako pojedyncza paczka. W takim wypadku pracownik sklepu ma obowiązek skontaktować się z zamawiającym klientem i poinformowania go o zmianie kosztów.
  8. Przy zamówieniach na dużą liczbę lamp, bądź lamp "niesortowalnych", jak większość lamp podłogowych, sklep ma prawo poinformować w sposób opisany w ppkt 7. o zakwalifikowaniu zamówienia do wysyłki paletowej i jej kosztach, różniących się od kosztów naliczonych w zamówieniu. W takim wypadku klient zobowiązuje się również do odebrania palety w dni powszednie do godz. 15.00 pod podanym przez siebie adresem.
  9. W wypadku odesłania przez kuriera palety (lub paczki) do firmy Jabglass.pl w związku z nie odebrananiem towaru z jakiegokolwiek powodu, klient zostanie obciążony każdym kolejnym kosztem ponownego dostarczenia zamówienia. W przypadku wycofania się z zamówienia po wyżej przedstawionej sytuacji, sklep ma prawo do zatrzymania pobranego zadatku w celu opłacenia kosztów transportu.

V. Płatności

  1. Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować przy odbiorze przesyłki, dokonując przedpłaty na nasze konto albo dokonując płatności za pośrednictwem serwisu płatniczego (szczegóły płatności znajdą Państwo na stronie sklepu)
  2. W przypadku specjalnego zamówienia wymagana jest przedpłata w wysokości conamniej 30% wartości zamówienia.

 


VI. Reklamacje i zwroty

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Paragon fiskalny dodawany jest zawsze do paczki w specjalnej kopercie. Jeżeli klient przy zamówieniu zgłosił chęć otrzymania faktury, będzie się ona znajdowała w wyżej opisanym miejscu. W przypadku chęci otrzymania faktury po otrzymaniu paragonu, istnieje możliwość jej wystawienia po odesłaniu paragonu na adres firmy Jabglass.pl. W wypadku zgubienia faktury istnieje możliwość wystawienia kopii faktury, którą wysyłamy pocztą do klienta. W wypadku zagubienia paragonu istnieje możliwość wystawienia zaświdczenia o dokonaniu zakupu, które zostanie wysłane pocztą. Jest ono wówczas podstawą do wszelkich reklamacji.
  2. Handlujemy towarem fabrycznie nowym w związku z tym na większość produktów zakupionych w naszym sklepie udzielamy rocznej gwarancji producenta.
  3. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i opłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży zawartej poza siedzibą firmy. Towar powinien być zwrócony kompletny, w fabrycznym opakowaniu UWAGA! (klosze w folii nie wygniecionej) i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
  5. Po otrzymaniu przesyłki gwarantujemy zwrot pieniędzy za zakupione produkty w ciągu 14 dni roboczych od jej odbioru. Podstawą do otrzymania zwrotu pieniędzy jest zwrot paragonu bądź faktury za zamówienie, z którego klient zrezygnował. Prosimy o zwrot paragonu bądź faktury wraz z numerem zamówienia i uzasadnieniem rezygnacji na adres: ul. Wiejska 4, 05-806 Komorów. Otrzymanie dowodu zakupu z powrotem od klienta jest wymagane przez księgowość naszej firmy. Kwota przez nas zwracana pomniejszana będzie o koszt przesyłki. Po dokonaniu rezygnacji prosimy, aby klient wysłał na adres e-mail naszego sklepu internetowego kwotę wpłaty do zwrotu, potwierdzenie przelewu wpłaconej do nas kwoty, datę wykonania przelewu, nr konta, na który pieniądze mają zostać zwrócone oraz nr zamówienia.
  6. W przypadku rezygnacji z dokonanego zamówienia przed otrzymaniem zamówionego produktu dokonujemy zwrotu wpłaconej należności w przeciągu 14 dni roboczych. W takim przypadku prosimy o przesłanie na adres e-mail naszego sklepu internetowego numeru zamówienia, kwoty wpłaty do zwrotu, potwierdzenia przelewu wpłaconej do nas kwoty, datę wykonania przelewu oraz nr konta, na który pieniądze mają zostać zwrócone. Rezygnacje złożone po godzinie 12.00 będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
  7. Zgodnie z o obowiązującym prawem koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
  8. W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub wszelkich innych działań prowadzących do odesłania przez kuriera paczki z zamówionym towarem (np. trzykrotna nieobecność pod adresem dostawy), Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki, na które firma Jabglass.pl ma prawo wystawić rachunek bądź odjąć je od kwoty odesłanej w ramach odstąpienia od umowy. Jeżeli odmawiający przyjęcia zamówienia Klient opłacił zadatek, zostanie on przejęty na rzecz kosztów transportu i przechowywania nieprzyjętego towaru.
  9. Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc używany nie podlega zwrotowi.
  10. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: JabGLASS.pl Kamil Jabłoński, 05-806 Komorów ul. Wiejska 4. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Przesyłkę należy nadać firmą kurierską. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do Sklepu JabGLASS należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
  11. Po zgłoszeniu reklamacji uszkodzonego, bądź wadliwego towaru, czas rozpatrzenia reklamacji wraz z wysyłką nowego egzemplarza wynosi do 21 dni od odesłania uszkodzonych egzemplarzy.
  12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  13. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  14. Zwrotowi nie podlegają zamówienia opiewające na kwotę powyżej 2000 zł brutto, bądź powyżej 10 sztuk zamówionych produktów.
    Spowodowane jest to ograniczonymi możliwościami magazynowania zwracanych produktów.
    Firma JabGLASS.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania wyżej opisanych zwrotów, za wyłączeniem błędów konstrukcyjnych produktów.
    W sytuacji kiedy Klient wpłacił zadatek za zamówienie powyżej 2000 zł brutto, bądź powyżej 10 sztuk zamówionych produktów i rezygnuje z jego realizacji zadatek ten nie podlega zwrotowi w całości ani w części.
  15. Reklamacji nie podlegają:
    1.  
      • naturalne zużywanie produktu
      • uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
      • uszkodzenia elementów szklanych, - sznury połączeniowe, sieciowe, słuchawkowe, akumulatory itp.
      • uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
      • uszkodzenia powstałe w okolicznościach za które nie odpowiada wytwórca i sprzedający a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
      • uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
  16. Towar przesłany do nas w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesieniu do sprzętów nie spełniających tego warunku zastrzegamy prawo odmowy rozpatrzenia reklamacj
  17. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu zastrzegamy sobie prawo naliczenia opłaty serwisowej związanej z przeglądem sprzętu w wysokości pokrywającej koszt pracy serwisanta.
  18. Gwarancją nie objęte są produkty, przy których jest taka adnotacja na stronie produktu.
Przesyłki z lampami prosimy otwierać w obecności kuriera. Jeżeli towar jest nie kompletny lub uszkodzony należy skontaktować się telefonicznie pod numery alarmowe podane na paczkach. Tylko przy zachowaniu tego warunku będziemy uprawnieni do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej w razie uszkodzenia produktów.


VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie www.jabglass.pl
  2. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie gdy porozumienie takie byłoby nie możliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Wszystkie opisy i zdjęcia produktów są własnością JabGLASS.PL i ich wykorzystywanie w jakimkolwiek celu bez zgody właściciela jest zabronione.
  4. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu JabGLASS.PL zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
  5. Dokładamy najwyższych starań aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie możemy jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy JabGLASS.pl.
  6. Indywidualne ustawienia monitora użytkownika powodujące błędne wyświetlanie np. kolorów nie może stanowić podstawy do reklamowania zakupionego towaru.

VIII. Warunki bezpieczeństwa użytkowania

  1. Wszystkie sprzedawane przez JabGLASS.pl produkty posiadają niezbędne certyfikaty i spełniają europejskie wymogi bezpieczeństwa.
  2. JabGLASS.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem.
  3. JabGLASS.pl nie odpowiada za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwego zamontowania kupionych u nas produktów jak również za przepięcia w sieci elektrycznej.
  4. Montaż może wykonywać tylko osoba uprawniona posiadająca uprawnienia elektryczne (nie odpowiadamy za szkody wynikające z samodzielnego montażu oświetlenia).

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub niejasności prosimy o e-mail: jabglass.group@prokonto.pl

 


Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Śledź nas na Twitterze
Znajdź nas na Facebooku
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem